Acasa » Informatii generale » Anunturi - Concursuri - Achizitii - Inchirieri

Pagini (11) Prima Inapoi ... 8 9 10 11 Inainte
02
SEP
2013
Invitatie participare achizitie materiale promotionale

        In vederea desfasurarii proiectului - "Tabara Tematica Petrece, Vara la Mare", in perioada 02 - 15 Septembrie 2013, Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Constanta intentioneaza sa achizitioneze urmatoarele:

1. tricouri POLO ALB inscriptionate  - 1000 buc; inscriptionat pe spatele tricoului logoul "PETRECE VARA LA MARE" si mentiunea - TABARA FINANTATA DE CATRE MINISTERUL TINERETULUI SI SPORTULUI, pe fata in dreapta sus sigla DJST CONSTANTA

2. prosoapep plaja 500 buc. plusate de diferite culori  - inscriptionat " Petrece, Vara la Mare" si sigla DJST Constanta

3. rucsace sau geanta de plaja - 480 buc., inscriptioante cu sigla DJST si MTS!

Achizitiile se vor face prin intermediul Sistemului Electronic de Achizitii Publice.

11
OCT
2010
Finantare fonduri nerambursabile 2010
 

            Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Constanta, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2, anunta: selectia de proiecte pentru finantarea nerambursabila din fonduri publice a cluburilor sportive de drept privat si ale asociatiilor judetene pe ramura de sport, pentru anul 2010. Suma aprobata din fonduri publice pentru anul 2010 este de 100.000 lei, structurata pe programe astfel:

1. Programul „Promovarea sportului de performanta" - 75.000 lei

2. Programul „Sportul pentru toti" - 25.000 lei.

             Programul anual cuprinde o (una) sesiune de selectie a proiectelor si anume se vor finanta proiectele care se vor derula in perioada 20.10.2010-31.12.2010.

Data limita pentru depunerea propunerilor de proiecte pentru finantare, conform Legii nr. 350/2005 si a Ordinului nr. 130/2006, este 19.10.2010, ora 12.00 la sediul Directiei Judetene pentru Sport si Tineret Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2.

Data, ora si locul unde are loc sedinta de evaluare a proiectelor: este 19.10.2010, ora 16.00, la sediul Directiei Judetene pentru Sport si Tineret Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2.

             Procedura de acordare a finantarii este cea reglementata de  Legea nr. 350 din 2 decembrie 2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general si a Ordinului Presedintelui Agentiei Nationale pentru Sport nr. 130 din 28 martie 2006 privind finantarea nerambursabila din fonduri publice a proiectelor cluburilor sportive de drept privat si ale asociatiilor judetene pe ramura de sport si ale municipiului Bucuresti.

             Dosarele cu propunerile de finantare se vor intocmi de catre structurile sportive de drept privat conform Ghidului „Metodologia de finantare din fonduri publice nerambursabile pentru proiecte de activitate sportiva" cat si a Deciziei nr. 96 din 08.10.2010 cu privire la „Criteriile si punctajul adiacent precum si conditiile de finantare ale proiectelor de programe ale structurilor sportive de drept privat" care se gasesc pe site-ul: http://www.dsjconstanta.ro/."

 

 

ELENA FRINCU                                      

Director Executiv                  

04
NOI
2009
Finantare fonduri nerambursabile sesiunea II 2009
 

ANUNT

 

Referitor: finantare nerambursabila din fonduri publice 


             Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2, anunta: programul de selectie de proiecte pentru finantarea nerambursabila din fonduri publice a cluburilor sportive de drept privat si ale asociatiilor judetene pe ramura de sport, sesiunea a II-a din sume redistribuite, pentru anul 2009. Suma redistribuita din fonduri publice pentru anul 2009 este de 27.018 lei, pentru Programul „Sportul pentru Toti".

              Data limita pentru depunerea propunerilor de proiecte pentru finantare, conform Legii nr. 350/2005 si a Ordinului nr. 130/2006, este 16.11.2009, ora 12.00 la sediul Directiei pentru Sport a Judetului Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2.

              Data, ora si locul unde are loc sedinta de evaluare a proiectelor: este 16.11.2009, orele 14.00, la sediul Directiei pentru Sport a Judetului Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2.

Procedura de acordare a finantarii este cea reglementata de  Legea nr. 350 din 2 decembrie 2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general si a Ordinului Presedintelui Agentiei Nationale pentru Sport nr. 130 din 28 martie 2006 privind finantarea nerambursabila din fonduri publice a proiectelor cluburilor sportive de drept privat si ale asociatiilor judetene pe ramura de sport si ale municipiului Bucuresti.

               Dosarele cu propunerile de finantare se vor intocmi de catre structurile sportive de drept privat conform Ghidului „Metodologia de finantare din fonduri publice nerambursabile pentru proiecte de activitate sportiva" cat si a Deciziei nr. 7 din 30.01.2007 cu privire la „Criteriile si punctajul adiacent precum si conditiile de finantare ale proiectelor de programe ale structurilor sportive de drept privat" care se gasesc pe site-ul: http://www.dsjconstanta.ro/."

In baza relatiilor de parteneriat, va adresam rugamintea de a publica acest anunt care vine in sprijinul structurilor sportive constantene.

 

ELENA FRINCU                                            ISABELLA STAN

Director Coordonator                             Director Coordonator Adjunct

01
IUL
2009
Finantare fonduri nerambursabile 2009
 

ANUNT

 

Referitor: finantare nerambursabila din fonduri publice 

 

          „Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2, anunta: programul de selectie de proiecte pentru finantarea nerambursabila din fonduri publice a cluburilor sportive de drept privat si ale asociatiilor judetene pe ramura de sport, pentru anul 2009. Suma aprobata din fonduri publice pentru anul 2009 este de 291.250 lei, structurata pe programe astfel:

1.    Programul „Promovarea sportului de performanta" - 200.350 lei

2.    Programul „Sportul pentru toti" - 90.900 lei.

Programul anual cuprinde o (una) sesiune de selectie a proiectelor.

           Data limita pentru depunerea propunerilor de proiecte pentru finantare, conform Legii nr. 350/2005 si a Ordinului nr. 130/2006, este 04.08.2009, ora 12.00 la sediul Directiei pentru Sport a Judetului Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2.

           Data, ora si locul unde are loc sedinta de evaluare a proiectelor: este 05.08.2009, orele 16.00, la sediul Directiei pentru Sport a Judetului Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2.

           Procedura de acordare a finantarii este cea reglementata de  Legea nr. 350 din 2 decembrie 2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general si a Ordinului Presedintelui Agentiei Nationale pentru Sport nr. 130 din 28 martie 2006 privind finantarea nerambursabila din fonduri publice a proiectelor cluburilor sportive de drept privat si ale asociatiilor judetene pe ramura de sport si ale municipiului Bucuresti.

           Dosarele cu propunerile de finantare se vor intocmi de catre structurile sportive de drept privat conform Ghidului „Metodologia de finantare din fonduri publice nerambursabile pentru proiecte de activitate sportiva" cat si a Deciziei nr. 7 din 30.01.2007 cu privire la „Criteriile si punctajul adiacent precum si conditiile de finantare ale proiectelor de programe ale structurilor sportive de drept privat" care se gasesc pe site-ul: http://www.dsjconstanta.ro/."

 

ELENA FRINCU                                             ISABELLA STAN

Director Coordonator                               Director Coordonator Adjunct

21
APR
2008
Anunt angajare 9 Mai 2008

Nr. 2783 din 21.04.2008

 

 

ANUNT ANGAJARE

 

         Directia pentru Sport Constanta organizeaza recrutare de personal pentru posturile de mecanic centrala termica si bucatar.

            Conditii de participare:

  • Absolvent studii medii, cursuri de specialitate in domeniu
  • Experienta min. 3 ani
  • Carnet ISCIR - pentru mecanic centrala termica
  • Domiciliul stabil in municipiul Constanta,

 

Concursul va avea loc la sediul D.S.J. Constanta, str. Ion Banescu nr.2, in ziua de 09.05.2008, orele 10.00.

Relatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 614.012 - compartiment  resurse umane . Dosarele se depun pana la data de 08.05.2008 la sediul D.S.J. Constanta."

 

 

ELENA FRINCU                                                      ALINA BLEBEA

Director executiv                                                Consilier Resurse Umane
10
APR
2008
Invitatie participare achizitie carne vita
  Nr. 2541 din 10.04.2008

 

INVITATIE DE PARTICIPARE

 

Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de vita", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.

 

Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.

Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.

Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.

Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire

Obiectul contractului: Achizitie de „carne de vita"

Cod CPV: 15111100-0

Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.

Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat  in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.

Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax:  0241/617.021.

 

Director Executiv,         Compartimentul de achizitii publice,

ELENA FRINCU                ISABELLA STAN          IULIAN GURZU                   DANIELA GURGU

                                         Consilier                      Director adj. UABS          Sef serviciu contabilitate

 

                                                                                 

 

                                                                                 

                                                                                 

 

                                                                                 
10
APR
2008
Invitatie participare achizitie carne pasare
Nr. 2539 din 10.04.2008

 

INVITATIE DE PARTICIPARE

 

Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de pasare", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.

 

Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.

Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.

Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.

Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire

Obiectul contractului: Achizitie de „carne de pasare"

Cod CPV: 15112000-6

Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.

Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat  in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.

Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax:  0241/617.021.

 

Director Executiv,        Compartimentul de achizitii publice,

ELENA FRINCU               ISABELLA STAN         IULIAN GURZU               DANIELA GURGU

                                        Consilier                     Director adj. UABS       Sef serviciu contabilitate      

                                                                   

10
APR
2008
Invitatie participare achizitie carne porc
Nr. 2540 din 10.04.2008

 

INVITATIE DE PARTICIPARE

 

Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de porc", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.

 

Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.

Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.

Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.

Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire

Obiectul contractului: Achizitie de „Carne de porc"

Cod CPV: 15113000-3

Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.

Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat  in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.

Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax:  0241/617.021.

 

Director Executiv,         Compartimentul de achizitii publice,

ELENA FRINCU                ISABELLA STAN        IULIAN GURZU                DANIELA GURGU

                                         Consilier                    Director adj. UABS        Sef serviciu contabilitate

09
APR
2008
Invitatie participare achizitie mobilier
  Nr. 2480 din 08.04.2008

 

INVITATIE DE PARTICIPARE

 

Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 30.04.2008, ora 11.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: "Mobilier camere Centrul Olimpic Navodari - Constanta", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.

 

Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 29.04.2008, ora 16.00.

Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.

Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.

Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire.

Obiectul contractului: Achizitie de "Mobilier camere Centrul Olimpic Navodari Constanta" Cantitatea: 34 seturi mobilier camera Centrul Olimpic Navodari, conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse. Costurile ofertate cuprind obligatoriu toate cheltuielile de montaj, transport, taxe diverse (vamale, de instalare, etc.), care sunt asociate produsului ofertat.  

Cod CPV: 36100000-2.

Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: "oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic". Nu se admit oferte alternative.

 

Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat  in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.

Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax:  0241/617.021.

 

Director Executiv,            Compartimentul de achizitii publice,

ELENA FRINCU                   ISABELLA STAN            IULIAN GURZU           DANIELA GURGU

                                            Consilier                   Director adj. UABS        Sef serviciu contabilitate

                                                                                 

 

                                                                                             

 

                                                                                 

                                                                                 

08
APR
2008
Invitatie participare achizitie publica Echipament Sportiv
  Nr. 2348 din 31.03.2008

 

INVITATIE DE PARTICIPARE

 

Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 11.04.2008, ora 11.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferta", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: "Echipament sportiv", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.

 

Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 11.04.2008, ora 10.00.

Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.

Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.

Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire.

Obiectul contractului: Achizitie de "Echipament sportiv"

Cod CPV: 36400000-5.

Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: "oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic".

Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat  in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.

Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax:  0241/617.021.

 

Director Executiv,       Compartimentul de achizitii publice,

ELENA FRINCU              ISABELLA STAN         IULIAN GURZU               DANIELA GURGU

                                       Consilier                     Director adj. UABS       Sef serviciu contabilitate

                                                

                                                                                   

 

                                                                                  

Pagini (11) Prima Inapoi ... 8 9 10 11 Inainte
Anunturi - Concursuri - Achizitii - Inchirieri