In vederea desfasurarii proiectului - "Tabara Tematica Petrece, Vara la Mare", in perioada 02 - 15 Septembrie 2013, Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Constanta intentioneaza sa achizitioneze urmatoarele:
1. tricouri POLO ALB inscriptionate - 1000 buc; inscriptionat pe spatele tricoului logoul "PETRECE VARA LA MARE" si mentiunea - TABARA FINANTATA DE CATRE MINISTERUL TINERETULUI SI SPORTULUI, pe fata in dreapta sus sigla DJST CONSTANTA
2. prosoapep plaja 500 buc. plusate de diferite culori - inscriptionat " Petrece, Vara la Mare" si sigla DJST Constanta
3. rucsace sau geanta de plaja - 480 buc., inscriptioante cu sigla DJST si MTS!
Achizitiile se vor face prin intermediul Sistemului Electronic de Achizitii Publice.
Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Constanta, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2, anunta: selectia de proiecte pentru finantarea nerambursabila din fonduri publice a cluburilor sportive de drept privat si ale asociatiilor judetene pe ramura de sport, pentru anul 2010. Suma aprobata din fonduri publice pentru anul 2010 este de 100.000 lei, structurata pe programe astfel:
1. Programul „Promovarea sportului de performanta" - 75.000 lei
2. Programul „Sportul pentru toti" - 25.000 lei.
Programul anual cuprinde o (una) sesiune de selectie a proiectelor si anume se vor finanta proiectele care se vor derula in perioada 20.10.2010-31.12.2010.
Data limita pentru depunerea propunerilor de proiecte pentru finantare, conform Legii nr. 350/2005 si a Ordinului nr. 130/2006, este 19.10.2010, ora 12.00 la sediul Directiei Judetene pentru Sport si Tineret Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2.
Data, ora si locul unde are loc sedinta de evaluare a proiectelor: este 19.10.2010, ora 16.00, la sediul Directiei Judetene pentru Sport si Tineret Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2.
Procedura de acordare a finantarii este cea reglementata de Legea nr. 350 din 2 decembrie 2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general si a Ordinului Presedintelui Agentiei Nationale pentru Sport nr. 130 din 28 martie 2006 privind finantarea nerambursabila din fonduri publice a proiectelor cluburilor sportive de drept privat si ale asociatiilor judetene pe ramura de sport si ale municipiului Bucuresti.
Dosarele cu propunerile de finantare se vor intocmi de catre structurile sportive de drept privat conform Ghidului „Metodologia de finantare din fonduri publice nerambursabile pentru proiecte de activitate sportiva" cat si a Deciziei nr. 96 din 08.10.2010 cu privire la „Criteriile si punctajul adiacent precum si conditiile de finantare ale proiectelor de programe ale structurilor sportive de drept privat" care se gasesc pe site-ul: http://www.dsjconstanta.ro/."
ELENA FRINCU
Director Executiv
ANUNT
Referitor: finantare nerambursabila din fonduri publice
Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2, anunta: programul de selectie de proiecte pentru finantarea nerambursabila din fonduri publice a cluburilor sportive de drept privat si ale asociatiilor judetene pe ramura de sport, sesiunea a II-a din sume redistribuite, pentru anul 2009. Suma redistribuita din fonduri publice pentru anul 2009 este de 27.018 lei, pentru Programul „Sportul pentru Toti".
Data limita pentru depunerea propunerilor de proiecte pentru finantare, conform Legii nr. 350/2005 si a Ordinului nr. 130/2006, este 16.11.2009, ora 12.00 la sediul Directiei pentru Sport a Judetului Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2.
Data, ora si locul unde are loc sedinta de evaluare a proiectelor: este 16.11.2009, orele 14.00, la sediul Directiei pentru Sport a Judetului Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2.
Procedura de acordare a finantarii este cea reglementata de Legea nr. 350 din 2 decembrie 2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general si a Ordinului Presedintelui Agentiei Nationale pentru Sport nr. 130 din 28 martie 2006 privind finantarea nerambursabila din fonduri publice a proiectelor cluburilor sportive de drept privat si ale asociatiilor judetene pe ramura de sport si ale municipiului Bucuresti.
Dosarele cu propunerile de finantare se vor intocmi de catre structurile sportive de drept privat conform Ghidului „Metodologia de finantare din fonduri publice nerambursabile pentru proiecte de activitate sportiva" cat si a Deciziei nr. 7 din 30.01.2007 cu privire la „Criteriile si punctajul adiacent precum si conditiile de finantare ale proiectelor de programe ale structurilor sportive de drept privat" care se gasesc pe site-ul: http://www.dsjconstanta.ro/."
In baza relatiilor de parteneriat, va adresam rugamintea de a publica acest anunt care vine in sprijinul structurilor sportive constantene.
ELENA FRINCU ISABELLA STAN
Director Coordonator Director Coordonator Adjunct
ANUNT
Referitor: finantare nerambursabila din fonduri publice
„Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2, anunta: programul de selectie de proiecte pentru finantarea nerambursabila din fonduri publice a cluburilor sportive de drept privat si ale asociatiilor judetene pe ramura de sport, pentru anul 2009. Suma aprobata din fonduri publice pentru anul 2009 este de 291.250 lei, structurata pe programe astfel:
1. Programul „Promovarea sportului de performanta" - 200.350 lei
2. Programul „Sportul pentru toti" - 90.900 lei.
Programul anual cuprinde o (una) sesiune de selectie a proiectelor.
Data limita pentru depunerea propunerilor de proiecte pentru finantare, conform Legii nr. 350/2005 si a Ordinului nr. 130/2006, este 04.08.2009, ora 12.00 la sediul Directiei pentru Sport a Judetului Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2.
Data, ora si locul unde are loc sedinta de evaluare a proiectelor: este 05.08.2009, orele 16.00, la sediul Directiei pentru Sport a Judetului Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr. 2.
Procedura de acordare a finantarii este cea reglementata de Legea nr. 350 din 2 decembrie 2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general si a Ordinului Presedintelui Agentiei Nationale pentru Sport nr. 130 din 28 martie 2006 privind finantarea nerambursabila din fonduri publice a proiectelor cluburilor sportive de drept privat si ale asociatiilor judetene pe ramura de sport si ale municipiului Bucuresti.
Dosarele cu propunerile de finantare se vor intocmi de catre structurile sportive de drept privat conform Ghidului „Metodologia de finantare din fonduri publice nerambursabile pentru proiecte de activitate sportiva" cat si a Deciziei nr. 7 din 30.01.2007 cu privire la „Criteriile si punctajul adiacent precum si conditiile de finantare ale proiectelor de programe ale structurilor sportive de drept privat" care se gasesc pe site-ul: http://www.dsjconstanta.ro/."
ELENA FRINCU ISABELLA STAN
Director Coordonator Director Coordonator Adjunct
Nr. 2783 din 21.04.2008
ANUNT ANGAJARE
Directia pentru Sport Constanta organizeaza recrutare de personal pentru posturile de mecanic centrala termica si bucatar.
Conditii de participare:
Concursul va avea loc la sediul D.S.J. Constanta, str. Ion Banescu nr.2, in ziua de 09.05.2008, orele 10.00.
Relatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 614.012 - compartiment resurse umane . Dosarele se depun pana la data de 08.05.2008 la sediul D.S.J. Constanta."
ELENA FRINCU ALINA BLEBEA
Director executiv Consilier Resurse Umane
INVITATIE DE PARTICIPARE
Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de vita", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.
Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.
Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.
Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.
Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire
Obiectul contractului: Achizitie de „carne de vita"
Cod CPV: 15111100-0
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.
Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax: 0241/617.021.
Director Executiv, Compartimentul de achizitii publice,
ELENA FRINCU ISABELLA STAN IULIAN GURZU DANIELA GURGU
Consilier Director adj. UABS Sef serviciu contabilitate
INVITATIE DE PARTICIPARE
Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de pasare", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.
Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.
Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.
Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.
Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire
Obiectul contractului: Achizitie de „carne de pasare"
Cod CPV: 15112000-6
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.
Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax: 0241/617.021.
Director Executiv, Compartimentul de achizitii publice,
ELENA FRINCU ISABELLA STAN IULIAN GURZU DANIELA GURGU
Consilier Director adj. UABS Sef serviciu contabilitate
INVITATIE DE PARTICIPARE
Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de porc", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.
Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.
Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.
Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.
Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire
Obiectul contractului: Achizitie de „Carne de porc"
Cod CPV: 15113000-3
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.
Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax: 0241/617.021.
Director Executiv, Compartimentul de achizitii publice,
ELENA FRINCU ISABELLA STAN IULIAN GURZU DANIELA GURGUConsilier Director adj. UABS Sef serviciu contabilitate
INVITATIE DE PARTICIPARE
Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 30.04.2008, ora 11.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: "Mobilier camere Centrul Olimpic Navodari - Constanta", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.
Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 29.04.2008, ora 16.00.
Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.
Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.
Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire.
Obiectul contractului: Achizitie de "Mobilier camere Centrul Olimpic Navodari Constanta" Cantitatea: 34 seturi mobilier camera Centrul Olimpic Navodari, conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse. Costurile ofertate cuprind obligatoriu toate cheltuielile de montaj, transport, taxe diverse (vamale, de instalare, etc.), care sunt asociate produsului ofertat.
Cod CPV: 36100000-2.
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: "oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic". Nu se admit oferte alternative.
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.
Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax: 0241/617.021.
Director Executiv, Compartimentul de achizitii publice,
ELENA FRINCU ISABELLA STAN IULIAN GURZU DANIELA GURGU
Consilier Director adj. UABS Sef serviciu contabilitate
INVITATIE DE PARTICIPARE
Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 11.04.2008, ora 11.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferta", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: "Echipament sportiv", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.
Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 11.04.2008, ora 10.00.
Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.
Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.
Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire.
Obiectul contractului: Achizitie de "Echipament sportiv"
Cod CPV: 36400000-5.
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: "oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic".
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.
Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax: 0241/617.021.
Director Executiv, Compartimentul de achizitii publice,
ELENA FRINCU ISABELLA STAN IULIAN GURZU DANIELA GURGUConsilier Director adj. UABS Sef serviciu contabilitate