Acasa » Informatii generale » Anunturi - Concursuri - Achizitii - Inchirieri » Achizitii publice

Pagini (6) Prima Inapoi ... 3 4 5 6 Inainte
06
NOI
2014
Anunt achizitie directa prin SEAP

           Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Constanta solicita operatorilor economici interesati oferta lor pentru achizitia directa prin sistemul SEAP de "Lucrari de reparatii instalatii termice in baza sportiva Complex Sportiv Tomis".

           Operatorii economici interesati vor trebui sa incarce pana luni 10.11.2014 in SEAP oferta continand materialele si valoarea manoperei necesare executarii lucrarilor de reparatii instalatii termice.

Detaliile privind aceasta achizitie se gasesc in documentul atasat.

Descarca fisier atasat: Anunt achizitie directa SEAP
02
SEP
2013
Invitatie participare achizitie materiale promotionale

        In vederea desfasurarii proiectului - "Tabara Tematica Petrece, Vara la Mare", in perioada 02 - 15 Septembrie 2013, Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Constanta intentioneaza sa achizitioneze urmatoarele:

1. tricouri POLO ALB inscriptionate  - 1000 buc; inscriptionat pe spatele tricoului logoul "PETRECE VARA LA MARE" si mentiunea - TABARA FINANTATA DE CATRE MINISTERUL TINERETULUI SI SPORTULUI, pe fata in dreapta sus sigla DJST CONSTANTA

2. prosoapep plaja 500 buc. plusate de diferite culori  - inscriptionat " Petrece, Vara la Mare" si sigla DJST Constanta

3. rucsace sau geanta de plaja - 480 buc., inscriptioante cu sigla DJST si MTS!

Achizitiile se vor face prin intermediul Sistemului Electronic de Achizitii Publice.

10
APR
2008
Invitatie participare achizitie carne vita
  Nr. 2541 din 10.04.2008

 

INVITATIE DE PARTICIPARE

 

Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de vita", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.

 

Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.

Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.

Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.

Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire

Obiectul contractului: Achizitie de „carne de vita"

Cod CPV: 15111100-0

Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.

Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat  in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.

Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax:  0241/617.021.

 

Director Executiv,         Compartimentul de achizitii publice,

ELENA FRINCU                ISABELLA STAN          IULIAN GURZU                   DANIELA GURGU

                                         Consilier                      Director adj. UABS          Sef serviciu contabilitate

 

                                                                                 

 

                                                                                 

                                                                                 

 

                                                                                 
10
APR
2008
Invitatie participare achizitie carne pasare
Nr. 2539 din 10.04.2008

 

INVITATIE DE PARTICIPARE

 

Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de pasare", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.

 

Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.

Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.

Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.

Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire

Obiectul contractului: Achizitie de „carne de pasare"

Cod CPV: 15112000-6

Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.

Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat  in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.

Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax:  0241/617.021.

 

Director Executiv,        Compartimentul de achizitii publice,

ELENA FRINCU               ISABELLA STAN         IULIAN GURZU               DANIELA GURGU

                                        Consilier                     Director adj. UABS       Sef serviciu contabilitate      

                                                                   

10
APR
2008
Invitatie participare achizitie carne porc
Nr. 2540 din 10.04.2008

 

INVITATIE DE PARTICIPARE

 

Directia pentru Sport a Judetului Constanta, cod fiscal 2755952, cu sediul in Constanta, str. Ion Banescu nr.2, telefon: 0040241/614.012, fax: 0040241/617.021, organizeaza pe data 21.04.2008, ora 14.00 la sediul institutiei, deschiderea de oferte privind procedura de "cerere de oferte", pentru atribuirea contractului de achizitie publica - furnizare de produse: Achizitie de "Carne de porc", conform Documentatiei de atribuire a contractului de furnizare produse.

 

Data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: 21.04.2008, ora 12.00.

Adresa la care se transmit ofertele: la sediu - Directia pentru Sport a Judetului Constanta, Constanta, str. Ion Banescu nr.2, cod postal 900669.

Limba in care se elaboreaza oferta: limba romana.

Criterii minime de calificare: Conform documentatiei de atribuire

Obiectul contractului: Achizitie de „Carne de porc"

Cod CPV: 15113000-3

Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul cel mai scazut.

Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin punerea documentatiei la dispozitia oricarui operator economic interesat care a inaintat o solicitare in acest sens, respectiv Documentatia de atribuire se obtine contra cost, de la sediul Directiei pentru Sport Constanta, situat  in Constanta, str. Ion Banescu nr.2.

Valoarea documentatiei de atribuire: 10 lei.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul D.S.J. Constanta, telefon: 0241/ 614.012, fax:  0241/617.021.

 

Director Executiv,         Compartimentul de achizitii publice,

ELENA FRINCU                ISABELLA STAN        IULIAN GURZU                DANIELA GURGU

                                         Consilier                    Director adj. UABS        Sef serviciu contabilitate

Pagini (6) Prima Inapoi ... 3 4 5 6 Inainte